Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

DynamitNobel

21. 9. 2011 16:54
Buďme rádi,že ji máme

Jsem ze Vsetína a jsem na Prahu hrdý.Byl jsem v Londýně,Paříži ale proti Praze tyhle města nemají šanci.Jsem rád,že je to moje hlavní město a neměnil bych na něm nic;-)

0 0
možnosti

Silia

21. 9. 2011 15:25
Praha...

je bezva. Žila jsem tam a pracovala bezmála 6 let a pomohlo mi to v mnoha ohledech. Atmosféra Prahy je jedinečná a člověk si to víc uvědomí, když už tam není. :o) Jsem ráda za to, kde žiju teď - přesto si občas ráda vzpomenu na život v Praze. :o) A pražáci? Nic mi na nich nevadí - nebo jsem nepotkala takovýho, který by mne nějak iritoval. :))

0 0
možnosti

JamesJosephWray22

20. 9. 2011 9:08
Sice patřím k té Vinohradské,

"čistokrevně pražské" dynastii, nicméně Váš pohled naprosto sdílím. I mě je líto, jak dopadlo Staré město. Hezky napsaný článek. R^

0 0
možnosti

Ewerell64

20. 9. 2011 6:48
Pohled Ostravaka

S autorem víceméně souhlasím co se týče zaplevelení centra Prahy kýčem. I já byl před cca 20 lety pracovně konfontován s živočišným druhem Homo Bohemicus Pragensis. Z počátku to byla z mé strany směs údivu, obdivu a úleku, z jeho strany hypertrofovaná obkecavátelnost, mentorství, paternalismus. Pak se to ale počtem spoluprací a hektolitry piva a vína na poradách a školeních srovnalo a vycházeli jsme spolu velmi dobře.

Teď už tam jezdím jako turista a furt se Prahy nenasytím. Furt tam mám co objevovat a obdivovat. Pražáky neřeším, oni prostě jsou takoví jací jsou,ani za to nemohou. Je přeci logické, že když se narodím ve městě které hraje 80% roli ve zpravodajství už 80 let, ve městě kde se vytvářely dějiny tohoto národa už 1000 let (a zbytek království nebo republiky se pak tak nějak přidal), ve městě kde na chodníku několikrát denně potkám nějakého toho ksichta z obrazovky a ve městě kde proudí 90% turistů přijíždějících do celé země... No přemýšlejte co to se mnou udělá? Hezký den.

0 0
možnosti

tenterhook_willow

19. 9. 2011 22:06
Praha je moje rodiště,

žel, už léta žiju na Moravě a do Prahy mířím jen k příbuzným. A nikdy se mi pak nechce zpátky, vždycky je mi tak nějak smutno, když vidím známá místa třeba ze svýho dětství. v Praze se mi líbí,akorát nevím, zda by se mi tam líbilo, být tam natrvalo. Na Moravě už mám svou rodinu a všechno. Ale stejně je jim (moravanům) podezřelej můj přízvuk a když se dozví, odkud pocházím, ušklíbaj se na mě :-)

0 0
možnosti

Danny_Kay

19. 9. 2011 20:30
V Praze jsem bydlel...

...asi pet mesicu. Samozrejme kvuli praci, dostal jsem nabidku, prijal jsem nabidku. Po tech peti mesicich jsem zjistil, ze to za ty prachy nestoji. Prazaci katastrofa a z naplav sami zlatokopove...Jako mesto na me Praha zanechala stejny dojem jako Budapest, tato mesta jsou si podobna jako vejce vejci...V Praze jsou jednoznacne nejlepsi pracovni moznosti, o tom neni pochyb, ale zit bych tam fakt nechtel...proste mi osobne se tam nelibi...

0 0
možnosti

zlatoústý

19. 9. 2011 21:19
Re: V Praze jsem bydlel...

žít v Praze ano, ale makat tam, to ne... :-)

0 0
možnosti

zzzdenek13

19. 9. 2011 20:10
Jo....

......proč ne. Asi ale nebudete v Praze dlouho, že? Ikdyž, co je to dlouho. Ať se daří, ;-)

0 0
možnosti

Tobinka2.0

19. 9. 2011 20:03
náplava

Nejste správný Pražák, dokud vám ve vašem původním rodiště neobtáhnou auto klíčem ;-D

K těm nedostatkům Prahy... To máte jak s rodinou. Vy můžete svou matku pomlouvat, jak chcete, ale běda, jak se přidá vaše manželka. A naopak. Ona může drbat tchána, ale vy musíte mlčet, i kdyby to byl stokrát vůl.

Ale je pravda, že nás rodilé Pražáky máloco na městě popuzí a vyvádí z míry, jsme většinou zvyklí;-D

0 0
možnosti

lokutus

19. 9. 2011 20:00
Ach bože

Ostravská náplava přijela do Prahy a už by ji chtěla celičkou regulovat. Támhle víc tradičních obchůdků (asi myšlen švec, kovář a truhlář, vzor manufaktura). Jedno že to nikdo dělat nechce, to zařídí magistrát.

Támhle zase zregulovat pouliční obchodníky - to by tak hrálo, aby si každý obchodoval, jak se mu zlíbí. Tady se bude obchodovat jen s tím, co mu schválí úředník a na ulicích bude prodávat jen typický staročech. Jen ať zmizí černoši a další verbež, která kazí historický kolorit města.

Támhle zase vyházet bezďáky, jedno že je není kam dát, hlavně ať nesmrdí cizincům pod nos.

1 0
možnosti

Tobinka2.0

19. 9. 2011 20:07
Re: Ach bože

no, třeba výběrčí na charitu vyvádí z míry zásadně jen návštěvníky

moje kamarádka byla v naprostém šoku, když jsem na otázku "nepřispějete na děti nevyléčitelně nemocné rakovinou" šlehla "to jste uhodla" spolu se zlým pohledem a ani nezpomalila

prý jak můžeš? ;-D 

tak jsem jí vystětlila, že kdybych každý den koupila pět těch píšťalek, srdíček, pejsků, kolíčků a já nevím čeho, můžu vydělávat jen na to;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 53
  • Celková karma 25,44
  • Průměrná čtenost 1739x
Rodilý Ostravák, toho času pražská naplavenina, celkově hrdý Čech. Už ne svobodný, a naštěstí ještě ne rozvedený. Služebník státu.